Midpoint Institute I. fáze
Vizuální identita | nový logotyp a vizuál pro on-line i off-line prezentaci
Vyhráli jsme vypsanou soutěž na vizuální styl Midpoint Institutu (Mezinárodní vzdělávací instituce pro vývoj filmů a seriálů), který působí pod záštitou AMU (Akademie múzických umění).
Koncept námi navržené vizuální identity stojí na několika základních pilířích. Jedním z nich je užití tzv. moaré efektu, tedy rušivého optického vjemu vznikajícím překrýváním či interferencí málo odlišných rastrů. Inspirací byly také kalibrační terčíky pro kamery nebo monoskopy, které zčásti předurčily výraznou a zářivou barevnou škálu doplněnou striktní černobílou. Jemné linky terčíků se perfektně propojují s tučným písmem. Logo není ustálené, ale naopak proměnlivé, variabilní. Ikonka místo písmena „O“ v názvu MidPoint se interaktivně mění, čímž otevírá prostor pro hru a tvorbu kruhových symbolů a ikon a zároveň poskytuje uživatelský zážitek.
Realizováno 2020